Sunday 2 February 2020

Dollhouse Dolls Story Boards.

1. Godmorgen! 3B luk jeres bøger op!
2. Rigtigt fint Laura!
3. Se på mig!
4. John kom ned!
5. Fotografering i gården!

1. Så afsted til skole!
2. Mor! far! se mig!
3. Nej, nej Blackie! Hjælp! Hjælp!
4. Mor er helt udkørt!

1. Så er vi her!
2. Dejligt sted!
3. Er der mon nogen hjemme?
4. Dejligt at se jer!
5. Har I lyst til en køretur?
6. Afsted det går!

1. Hej naboer, kom ind!
2. Hvordan går forretningen?
3. Har du en god kageopskrift?
4. Må vi gå op og lege?
5. John! er du i orden?
6 Jeg er udmattet!
Jeg ville ønske jeg kunne snige mig på pubben!

1. far må jeg lege med Robert?
2. Se lige mig, Robert!!!
3. skal vi lege slåskamp?
4. drenge...drenge...tag det nu roligt!!!

1. Skal vi lege med dukker?
2. Jeg elsker din dukke! 
  Det gør jeg også!
3. Min dukke er sød!
  Min også!
4. Vi elsker vores dukker!

 1. jeg keder mig! 
2. jeg har en ide! 
3. lad os slippe ud af sengen! 
4. jeg keder mig!

1. Pas på børn!!
2. er du faldet?
3. lad far trøste dig!
4. min kjole er beskidt! det er ligemeget!

Dukkehusdukke billedfortællingerne.